Onze Visie en Missie

  • share

    • Wat zien we om ons heen?

      Als wij om ons heen kijken zien we bedrijven die mooie dingen doen, maar die worstelen om de relevantie ervan duidelijk te maken. We zien bedrijven die worstelen om goed te verwoorden waarom ze bestaan, die het moeilijk vinden om uit te leggen waarom ze onmisbaar zijn. 

      We zien managers en ondernemers die zo lijden onder de zweep van targets (die ze zichzelf vaak opleggen) dat ze vroeg of laat wel vast moeten lopen.

      We krijgen gefrustreerde call-centre medewerkers aan de lijn. Ze verkopen iets waar ze niet in geloven aan mensen die er niet aan willen. Ze vragen ons met hen te trouwen terwijl we hun naam niet eens kennen.

      We zien ook medewerkers in organisaties die elk zicht ontbreekt over de hogere waarde van wat ze doen. Ze doen dag in dag uit wat ze moeten doen, zonder te weten waarom dat eigenlijk nuttig is.

      We zien mensen om ons heen opbranden, zonder dat ze ooit werkelijk tot bloei zijn gekomen.

      We zien een samenleving met mensen en organisaties die snakken naar zingeving. Naar betekenis. Naar de wetenschap dat ze niet voor niets zo hard hebben gewerkt, hun best hebben gedaan.  

       

      Wat willen we zien?

      Wij dromen ervan om organisaties te zien ontstaan waar medewerkers medestanders zijn, waar alle klanten 'ambassadeurs' zijn. Waar nietmeer gesleurd wordt, gemanipuleerd, maar die echt, authentiek, eerlijk en duurzaam zijn. Organisaties waarvan iedereen begrijpt dat ze onmisbaar zijn voor onze samenleving. Wij dromen van organisaties die tot bloei komen.  

      Wat doen we daaraan?

      Wij willen dat organisaties tot bloei komen door de kracht van betekenis. We helpen ze om hun identiteit en betekenis te ontdekken. Daarna helpen we ze om die betekenis zichtbaar te maken voor de mensen om hen heen.

      Lees hier meer over onze missie.

       

      Wat is onze visie op:

      - MissionStatements

      - MVO

      - Winst